INTERIM
Bemannings- och interimslösningar inom försäljning och kundtjänst
Erfarna konsulter och frilansare i kundnära roller är vår specialitet. Vi vet vilken kompetens och attityd framgångsrika affärsnära organisationer behöver.
Vi tillför kvalificerad resursförstärkning inom kundnära yrken:
DSCVR är ett nischat interims- och rekryteringsföretag för kundnära specialister med fokus på tillsättning av nyckelfunktioner inom kundservice, försäljning och kundupplevelse. Vi har kandidater och konsulter i nätverket som arbetar som kundtjänstchef, innesäljare, kundkommunikatör, orderadministratör, säljledare, Customer Success Manager, Helpdeskmedarbetare, Service Coordinator, Customer Experience Specialist, Sales Development Representative (SDR) och Account Manager.


En extra kollega som hjälper dig att driva er verksamhet framåt!
Behöver du bemanna med affärsnära personal för korta eller långa uppdrag?
Vi blir en stark partner som snabbt stöttar vid arbetstoppar, säsongsbehov, expansion eller när nyckelpersoner slutar.
Vi har specialister tillgängliga – människor som varit chefer och andra som kanske vill bli det i framtiden. Det de har gemensamt är att de kan sälja, ta hand om dina kunder och snabbt bli lönsamma tack vare sin erfarenhet.
Tillsammans sätter vi mål och tidplan, därefter tar vi ansvaret och levererar.